Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Bio Tech Vlog #41 – Marketing farmaceutyczny w Polsce – analiza rynku

W pierwszym tegorocznym odcinku programu Bio-Tech Vlog omawiam wyniki swojego artykuły pt. „Marketing farmaceutyczny w Polsce – badanie przekazów reklamowych leków, suplementów diety i wyrobów medycznych” opublikowanym na łamach czasopisma „Rozprawy społeczne”. Niniejszą wnikliwą i kompleksową analizą chcę zwrócić uwagę odbiorców, do jak dużych rozmiarów rozrósł się współczesny rynek reklam tych produktów, do jakich zagrań marketingowych potrafią posunąć się producenci, aby zdobyć uwagę konsumentów i tym samym stymulować ich decyzje zakupowe, a w konsekwencji – kreować nawyk sięgania po tabletkę w różnych, nie zawsze medycznie uzasadnionych sytuacjach minimalnego dyskomfortu.

 

Doceniasz wkład pracy i wykonanie moich autorskich materiałów? To daj łapkę w górę, zostaw subskrypcję, podziel się swoją opinię! :)

 

KOMENTARZE
Newsletter