Znajdź nas na:

Wprowadzanie produktu kosmetycznego do sieci handlowych

Data rozpoczęcia 2017-11-28 Wprowadzanie produktu kosmetycznego do sieci handlowych
Data zakończenia 2017-11-28
Organizator Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Miejsce Łódź
Branże Kosmetologia, Nasze szkolenia
Dodaj do kalendarza Ical_outlook Google_calendar

NOWOŚĆ!

WPROWADZANIE PRODUKTU KOSMETYCZNEGO DO SIECI HANDLOWYCH

Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!

 

To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! Stan wiedzy na 4 kwartał 2017.

 

Miejsce: Łódź

Adres: hotel Novotel Łódź Centrum, Al. Piłsudskiego 11A | 90-368

Termin: 28 Listopada 2017

Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień)

 

Cena: 750zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się na szkolenie do 27 października, + 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)

 

Cena szkolenia obejmuje:

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 24.11.2017r. 

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów preparatów kosmetycznych,
  • dział sprzedaży, dział kreacji produktu, ale przede wszystkim…
  • kadra zarządzająca

Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.

 

Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu:
- przygotowania firmy jako dostawcy do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- tworzenia ofert współpracy,
- obliczania rentowności współpracy,
- rozsądnych działań marketingowych wspierających sprzedaż.

 

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Jak nie przegrać na starcie ? - kryteria doboru VENDORA (dostawcy)
  2. Współpracuj zamiast handlować.
  3. Format oferty - jak powinna być skonstruowana - PDF czy EXCEL ?
  4. Jaką cenę zasugerować - ile dać marży/narzutu . Co to jest: "cena SRP" + co to jest cena: net-net-net
  5. Co zawiera umowa z siecią - do czego się zobowiązujemy.
  6. Zwroty towaru - jakich zwrotów możemy nie przyjąć a na jakie się zgodzić ?
  7. Zatowarowanie - jak przygotować stany magazynowe na współpracę z sieciami - ile mieć towaru ?
  8. Opłaty półkowe - opłaty wsteczne - retro bonus ?

Prezent wliczony w cenę szkolenia, to gotowe rozwiązanie na wejście we współpracę z siecią Carrefour, czy Empik.

To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! Stan wiedzy na 4 kwartał 2017.

 

CO WIĘCEJ!

Jeśli chciałbyś omówić wprowadzenie konkretnego rodzaju produktu na półki sklepowe danej sieci handlowej, zbierzemy od Ciebie podczas zajęć pytania, propozycje, a na kolejnym szkoleniu omówimy warsztatowo właśnie Twój przykład! Uwaga, kolejne warsztaty odbędą się w mniejszej grupie, stąd ilość miejsc będzie tym bardziej ograniczona!

Do tego poszerzymy na kolejnym szkoleniu Państwa wiedzę na temat logistyki oraz procesu przygotowania kartonów zbiorczych do konkretnych sieci handlowych. Czy produkt chcemy sprzedać do dyskontu, czy hipermarketu ? - To ma znaczenie !

 

PRELEGENT

Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland

W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień. 

 

Skontaktuj się z nami!

 

KOORDYNATOR SZKOLENIA:

Katarzyna Staniaszek

e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130

Pasaż laboratoryjny

events

Laboratoria w Polsce

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem