Znajdź nas na:

Selvita S.A.

Adres
ul. Bobrzyńskiego 14 Kraków 30-348
Telefon +48 12 297 47 00
Faks +48 12 297 47 01

USŁUGI INFORMATYCZNE: Usługi asysty technicznej i serwisu.

Zadaj zapytanie ofertowe

Usługi asysty technicznej i serwisu

Selvita dostarcza pełny pakiet usług serwisowych, które pomagają klientom zarówno zaraz po wdrożeniu w okresie gwarancyjnym, jak i po okresie gwarancji. Oferujemy usługi asysty technicznej i serwisu dopasowane do indywidulanych potrzeb Klienta.

Obsługa Klienta w zakresie asysty technicznej w okresie gwarancyjnym, pogwarancyjnym wymaga zawarcia stosownej Umowy Serwisowej i odbywa się poprzez dedykowane Centrum Wsparcia Technicznego Selvity. Klient może wykupić dodatkowy pakiet usług asysty technicznej, który pomaga w utrzymaniu systemu na odpowiednim poziomie SLA (Service Level Agreement).

W ramach tej asysty otrzymuje się możliwość zgłaszania usterek, awarii, błędów w trybie rozszerzonym z gwarancją reakcji w czasie krótszym, niż wynika to z warunków gwarancji. Dodatkowo Selvita gwarantuje odpowiednią dostępność Centrum Serwisowego, także poza standardowymi godzinami pracy Klienta. W ramach płatnego serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym Oferent ma możliwość zamówienia dodatkowych usług ściśle dopasowanych do swoich wymagań, np. pakietu osobogodzin pracy serwisu, pakietu osobodni pracy konsultantów czy okresowych przeglądów instalacji wraz ze strojeniem systemu informatycznego.

Pakiety osobogodzin lub osobodni pracy serwisu i konsultantów mogą być wykorzystane na naprawę awarii, błędów czy usterek lub też na usługi w zakresie wsparcia w dowolnych obszarach konfiguracyjnych i administracyjnych systemu informatycznego.

Pakiety osobodni pracy konsultantów mogą być wykorzystane dla prac zmieniających zaakceptowany zakres wdrożenia, które mogą wystąpić na etapie realizacji projektu lub też dla prac, które wykraczają poza standardowe wsparcie Selvity.

Oczekiwane korzyści:

  • Gwarantowany poziom świadczenia usług Service Level Agreement (SLA)
  • Możliwość realizacji zgłoszeń serwisowych w trybie podniesionym lub 7*24
  • Gwarancja wsparcia i rozbudowy systemu wg indywidulanych potrzeb klienta

Mając na względzie ochronę i bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, firma Bio-Tech Media sp. z o.o., przykładając szczególną wagę do ich ochrony, dostosowała swoje zasady ich przetwarzania do obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679

Nasza zaktualizowana polityka prywatności wprowadza wszystkie pozytywne zmiany, w tym sposób, w jaki zbieramy, przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe. Przedstawia sposób, w jaki możesz się z nami skontaktować, aby skorzystać z przysługujących Ci praw.

W tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności ›
Rozumiem